Kauppa- ja toimitusehdot

Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 25.10.2016 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Pitsi & Palmikko Avoin yhtiö y-tunnus 2482170-0. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Toimituskulut eivät sisälly tuotteiden hintaan. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan välityksellä osoitteesta www.pitsijapalmikko.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Halutessasi voit tilata tuotteitamme myös sähköpostitse (pitsijapalmikko@pitsijapalmikko.fi) tai puhelimitse 050 595 1627. Sähköpostitse/puhelimitse tilatuille tuotteille toimitustavat ovat kirje, postipaketti ja SmartPOST. Muistathan ilmoittaa tilatessasi haluamasi toimitustavan. Sähköpostitse ja puhelimitse tilattaessa maksutapana on ennakkolasku, jonka toimitamme sähköpostitse. Lähetämme tuotteet, kun lasku on maksettu ja maksu näkyy tilillämme. Näet tarkemmat maksuehdot Ennakkolasku-maksutavan kohdalta.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Lankojen värjäyserät: Toisinaan on niin, että kaikki varastossa olevat langat eivät ole samaa värjäyserää. Mikäli meillä ei ole tilaamaasi määrää samaa värjäyserää olevaa lankaa, ilmoitamme siitä sähköpostitse/puhelimitse ennen kuin toimitamme tilauksen. Tällöin voit vaihtaa toiseen väriin, jäädä odottamaan, kunnes saamme lankaa lisää varastoon tai katsomme yhdessä, millainen jaottelu eri erien välillä on sinulle suotuisin (esim. neulepaidan hihat vs miehustakappaleet).

Maksutavat

Voit maksaa tuotteet ja postikulut eri maksutavoilla heti tilatessasi tai ennakkolaskulla/tilisiirrolla.  Maksutavan valinta tapahtuu verkkokaupassa tilausta tehdessäsi. Tilauksen vahvistamisen jälkeen siirryt maksamaan tilauksen. Emme toimita tuotteita postiennakolla.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Checkout Finland Oy (2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Checkout Finland Oy näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan eli Pitsi & Palmikko Avoin yhtiöön.
Checkout Finland Oy (2196606-6)

Varastokatu 3 A
33100 Tampere
puhelin: 0800 552 010

www.checkout.fi

Verkkopankit

Verkkokaupassa voit maksaa seuraavien pankkien kautta: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken.
Luottokortit

Verkkokaupassa voit maksaa Visa-, Visa Electron ja MasterCard-korteilla.

Tilisiirto

Maksutavaksi voit valita myös tilisiirron, jolloin saat sähköpostiisi laskun maksattavaksi. Maksusuorituksen tulee näkyä kauppiaan tilillä viiden arkipäivän kuluessa tilauksen jättämisestä, muutoin tilaus raukeaa.  Tuotteet lähetetään 1-4 arkipäivän kuluessa siitä, kun suoritus näkyy tilillämme.

Lahjakortit ja Alennuskupongit

Voit ostaa lahjakortteja liikkeestämme tai verkkokaupasta (tulossa pian). Pitsi & Palmikon tarjoamat alennuskupongit käytetään ostoskorissa Alennuskuponki-kentässä (Kupongin koodi).

Ennakkolasku

Jos teet tilauksen sähköpostilla tai puhelimitse ennakkolasku on ainut maksutapa. Ennakkolasku tulee sinulle sähköpostilla. Jos haluat paperilaskun postitse, laskuun lisätään laskutuslisä 3,90 €. Varaamme ennakkolaskulla tilattuja tuotteita 14 vrk laskutuspäivästä. Toimitamme tuotteet, kun maksu näkyy tilillämme.

Toimitusaika ja -tavat

Lähetämme tuotteet 1- 4 arkipäivän kuluessa tilauksen kirjautumisesta. Mikäli kyseessä on ennakkolasku/tilisiirto, 1-4 arkipäivän kuluessa siitä, kun maksu näkyy tilillämme. Poikkeavista toimitusajoista tiedotamme Pitsi & Palmikko -verkkosivun “Ajankohtaista”-osassa.

Posti

Lähetyksemme toimitetaan Postin välitysellä. Tuotteet lähetetään pikkupakettina, postipakettina tai SmartPOSTilla. Pikkupaketit toimitetaan asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen. Postipaketit ja SmartPOST paketit toimitetaan asiakkaan ilmoittamaan Postin noutopisteeseen/SmartPOST automaattiin. Kun paketti on noudettavissa, asiakas saa saapumisilmoituksen. Asiakkaan tulee noutaa Postin toimipisteisiin/SmartPOSTiin toimitetut tilaukset tilauksen saapumisilmoituksessa mainitun säilytysajan aikana. Mikäli asiakas ei nouda tilausta määräajassa ja lähetys palautuu takaisin myyjälle, on myyjällä oikeus periä asiakkaalta postituksista aiheutuneet toimituskulut. Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole tilauksen palautus.
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan.

  • Pikkupaketti 4,95 €
  • SmartPOST 6,50 €
  • Postipaketti 7,90 €
  • Toimitus kotiin 12,90 €

Toimitamme yli 80 € tilaukset ilman toimituskuluja!
Kun tilauksesi arvo on yli 80 € alennusten jälkeen, verkkokauppa poistaa automaattisesti toimituskulut tilauksestasi.

Nouto myymälästä

Mikäli toimitustavaksi on valittu nouto myymälästä, ilmoitamme tekstiviestillä, kun tilaus on noudettavissa myymälästämme osoitteesta Vesijärvenkatu 26, 15140 Lahti.

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle. Mikäli haluat tilata tuotteita Suomen rajojen ulkopuolelle, teethän tilauksen puhelimitse 050 595 1627 tai sähköpostitse pitsijapalmikko@pitsijapalmikko.fi

Palautusehdot

LATAA ASIAKASPALAUTUSLOMAKE TÄSTÄ.
Verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus tilauksen vastaanottamispäivästä lukien. Palautusoikeus ei koske juuri sinulle räätälöityjä erikoistilauksia eikä ennakkotilauksia (tilaustuotteet, jotka eivät kuulu normaaliin valikoimaamme), asiakkaan pyynnöstä valmiiksi kerittyjä lankoja, tuotepaketteja eikä mittatilauksena tehtyjä neuleita. Huomaa, että paketin noutamatta jättäminen ei ole palautus! Jos paketti jää noutamatta ja haluat paketin kuitenkin, joudumme laskuttamaan uudet postikulut tai jos haluat perua tilauksen, emme palauta postikuluja.

Virheettömien tuotteiden palauttamisen/kaupan perumisen ohjeet

Jos haluat perua kaupan ja palauttaa virheettömät tuotteet, sinun tulee tehdä se omin kustannuksin 14 vuorokauden palautusoikeuden sisällä. Lähetä tällöin paketti takaisin meille haluamallasi postitustavalla osoitteeseen Pitsi & Palmikko Avoin yhtiö, Vesijärvenkatu 26, 15140 Lahti. Huomaa, että emme lunasta postiennakolla palautettuja tuotteita.

Huom! Emme vastaanota paketteja, jotka on lähetetty palautusoikeuden päättymisen jälkeen.
Palautettavan tuotteen tulee olla täysin myyntikelpoinen: alkuperäisessä pakkauksessaan, avaamaton ja käyttämätön, tuotemerkkien ja vyötteiden tulee olla ehjät ja paikallaan. Palautettava tuote tulee pakata hyvin, sillä asiakas on vastuussa palautettavasta tuotteesta kuljetuksen ajan. Säilytä aina palautusta takaisin lähettäessä saamasi kuitti kunnes olemme käsitelleet palautuksesi. Kun olemme käsitelleet palautuksesi, tilauksen maksu palautetaan valintasi mukaan joko tilillesi tai hyvitetään lahjakorttina verkkokauppaamme viimeistään 14 vuorokauden sisällä siitä, kun olemme vastaanottaneet palauttamasi tuotteet. Rahojen palauttamista varten tarvitsemme tilitietosi, joten muistathan täyttää kyseisen kohdan palautuslomakkeesta.

Virheellisten tuotteiden palauttamisen ohjeet

Jos tilauksessasi on vioittunut tai väärä tuote/tuotteita tai tuotteita puuttuu, ota meihin välittömästi yhteyttä sähköpostitse pitsijapalmikko@pitsijapalmikko.fi tai puhelimitse liikkeen aukioloaikoina 050 595 1627. Tällöin lähetämme korvaavat tuotteet ilman, että sinulle koituu siitä kuluja. Tarkistathan tilauksesi ja tuotteet heti paketin saatuasi.
Jos paketti on vahingoittunut kuljetuksessa ja tuotteita puuttuu / tuotteet ovat vahingoittuneet, tee välittömästi vahinkoilmoitus paketin toimittajalle (Posti) ja ilmoita siitä meille, Saat lopullisen korvauksen kuljetuksessa vahingoittuneesta tuotteesta paketin kuljettajan eli Postin kautta. Palautettava tuote tulee pakata hyvin, sillä asiakas on vastuussa palautettavasta tuotteesta kuljetuksen ajan. Säilytä aina palautusta takaisin lähettäessä saamasi kuitti kunnes olemme käsitelleet palautuksesi.

Riitatilanteita koskeva Kilpailu- ja kuluttajaviraston tiedoanto:

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Pitsi & Palmikko Avoin yhtiö käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Pitsi & Palmikko Avoin yhtiö sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

Käytämme evästeitä teknisistä syistä parantaaksemme kävijöiden käyttökokemusta verkkosivuillamme. Käytämme evästeitä myös tilastollisiin tarkoituksiin sekä mittaamaan verkkosivujen liikennettä.
Kerättävät tiedot ovat anonyymejä eivätkä sisällä mitään henkilökohtaisia tietoja käyttäjästä kuten nimeä tai sähköpostiosoitetta emmekä pysty jäljittämään kävijöiden tietoja.
Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden tallentamisen selaimesi avulla.